Keydjes's Blog

8 juli, 2010

Kane CD

Filed under: Musik — keydjes @ 13:50

Äntligen är den långa väntan över. När jag kom hem från jobbet igår så hade jag fått Christian Kanes CD i posten.
Nu har ju jag redan låtarna då jag köpt dem i mp3 format och laddat ner, men jag är av den gamla skolan, jag vill ha skivan. Så nu när de släppt den första EPn så var jag ju bara tvungen att ha den också. Eftersom en del skakar på huvudet åt detta så säger jag bara… min dator kan crasha när som helst, det gör inte CDn, den håller betydligt längre.

Skivan består av 5 låtar och den är faktiskt producerad av Bob Ezrin. Det är inte fy skam, Bob Ezrin kan nog välja att producera vilken grupp/artist han vill i rockvärlden, och sen väljer han Christian Kane som den första country artisten att jobba med.
Nu är ju Chris musik lite mer än country, lite mer attityd om man vill, så det kan ju ligga något i det som gör att han går in som producent.

Vilket fall som helst ”The House Rules” liras nu hemma, i bilen, i min walkman och på datorn på jobbet.

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

