Keydjes's Blog

22 april, 2010

Hello world!

Filed under: In the beginning — keydjes @ 09:05

Jepp, då har jag skaffat ett nytt blogkonto. Så min första tid på den här siten är att lära mig den nya layouten och vad som gör vad. Måste i alla fall testa en massa saker.

Jag är inte den största bloggaren och förmodligen inte den mest intressanta, jag gör det här bara för att jag tycker det är kul att skriva.
Men det kommer i omgångar. Ibland kan jag blogga varje dag sen blir det mindre frekvent för att sedan dö ut helt och håller i några månader. Sen får jag ny luft och sätter fart igen.

Jag kommer att blogga om det som jag tänker på mest. Det brukar i min lilla värld vara film, TV, musik och under vintern NHL hockey.

Så, första lilla inlägget klart, nu ska jag kolla vad jag kan göra mer här.. Ha det

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

